Кошик
155 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 12:00 найближчого робочого дня (завтра, 13.10).

Інтернент-магазин музичних інструментів A-music
+380 (73) 755-01-02
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ми повністю дотримуємося закону "Про захист прав споживачів", по цьому по потребі обміняємо або зробимо повернення на вигідних умовах! Умови обміну/повернення товару належної якості Стаття 9. Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" : Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритам, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості впродовж чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості здійснюється: якщо він не використовувався; якщо збережений його товарний вид; споживчі властивості, пломби, ярлики; розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Товарний вид: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним з чинників визначення товарного виду. Струни, навушники, мікрофони, радіосистеми і інші товари закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що ушкоджувати ці елементи упаковки не можна! Також мають бути відсутніми потертості і подряпини на виробі. Не використовувався: У разі виявлення потертостей, слідів використання, стороннього втручання, спроб розкрити або розібрати товар, сторонніх програм, змін в налаштуваннях - магазин може скористатися правом відмовити клієнтові як порушення цього пункту. Пломби, ярлики і розрахункові документи : Також цей пункт відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека і гарантійного талона для повернення засобів. Аксесуари - поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розкриття аксесуара і спроби вторинного запаковування (особливо це стосується ПЭ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner