Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
Гарантія:
Ми повністю дотримуємося закону "Про захист прав споживачів", по цьому по потребі обміняємо або зробимо повернення на вигідних умовах!
Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" :
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритам, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості впродовж чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості здійснюється:
якщо він не використовувався;
якщо збережений його товарний вид;
споживчі властивості, пломби, ярлики;
розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Товарний вид: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним з чинників визначення товарного виду. Струни, навушники, мікрофони, радіосистеми і інші товари закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що ушкоджувати ці елементи упаковки не можна! Також мають бути відсутніми потертості і подряпини на виробі.
Не використовувався: У разі виявлення потертостей, слідів використання, стороннього втручання, спроб розкрити або розібрати товар, сторонніх програм, змін в налаштуваннях - магазин може скористатися правом відмовити клієнтові як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики і розрахункові документи : Також цей пункт відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека і гарантійного талона для повернення засобів.
Аксесуари - поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розкриття аксесуара і спроби вторинного запаковування (особливо це стосується ПЭ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.
Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" :
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритам, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості впродовж чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості здійснюється:
якщо він не використовувався;
якщо збережений його товарний вид;
споживчі властивості, пломби, ярлики;
розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Товарний вид: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним з чинників визначення товарного виду. Струни, навушники, мікрофони, радіосистеми і інші товари закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що ушкоджувати ці елементи упаковки не можна! Також мають бути відсутніми потертості і подряпини на виробі.
Не використовувався: У разі виявлення потертостей, слідів використання, стороннього втручання, спроб розкрити або розібрати товар, сторонніх програм, змін в налаштуваннях - магазин може скористатися правом відмовити клієнтові як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики і розрахункові документи : Також цей пункт відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека і гарантійного талона для повернення засобів.
Аксесуари - поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розкриття аксесуара і спроби вторинного запаковування (особливо це стосується ПЭ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.